Podkreślając promocyjny charakter tych wydarzeń, Merck polecił swoim przedstawicielom handlowym śledzić, czy lekarze, którzy do nich uczęszczali, przepisali później więcej leków Merck. Oprócz dostarczenia wybiórczych dowodów i stronniczych prezentacji, Merck doradził swoim przedstawicielom, aby stosowali szereg podprogowych technik sprzedaży w celu wpływania na przepisywanie leków – potencjalnie osłabiając możliwość wyboru przez lekarzy leków wyłącznie na podstawie ryzyka, korzyści i kosztów dla konkretnego leku. cierpliwy. Na przykład podczas szkolenia dotyczącego umiejętności sprzedażowych Merck nauczył przedstawicieli naśladować słowa i język ciała lekarzy podczas rozmów sprzedażowych. W programie nauczania wyjaśniono, że lustrzane odbicie to dopasowanie wzorców, werbalne i niewerbalne, z zamiarem pomocy w wejściu w świat klienta. Ustawia się tak, aby pasował do osoby mówiącej. Podświadomie podnosi swój poziom zaufania poprzez budowanie mostu podobieństwa 5
Podczas przesłuchania komisji pojawiły się poważne pytania dotyczące praktyk marketingowych stosowanych przez Merck, ale błędem byłoby ograniczenie wyciągniętych wniosków do pojedynczego przedsiębiorstwa. Świadectwo, które usłyszeliśmy, wskazywało, że praktyki marketingowe Merck mogą być mniej agresywne i etyczne niż w przypadku wielu jego konkurentów. Potrzebna jest szeroka ocena sposobów promowania i przepisywania nowych leków w Stanach Zjednoczonych.
Jako decydent dostrzegam potrzebę zwiększenia zasobów, autorytetu i nadzoru FDA nad nowymi lekami. Agencja nie dokonuje szybkiego przeglądu wszystkich branżowych materiałów promocyjnych (takich jak Cardiovascular Card); powinien dysponować odpowiednimi zasobami i uprawnieniem do żądania przeglądu przed rozpowszechnieniem. FDA powinna mieć również większe uprawnienia, aby zapewnić, że kluczowe informacje są natychmiast włączane do etykiet leków i ostrzegać lekarzy o potencjalnych zagrożeniach dla bezpieczeństwa. W przypadku narkotyków, takich jak rofekoksyb, w przypadku których istnieją poważne nierozwiązane obawy dotyczące bezpieczeństwa, agencja powinna mieć prawo do ograniczania reklam, dopóki kwestie te nie zostaną odpowiednio uwzględnione w dalszych badaniach.
Reforma legislacyjna nie zakończy się jednak pomyślnie, bez zwracania uwagi na tę kwestię w szpitalach i gabinetach lekarskich. Wszystkie omówione powyżej dokumenty Merck i wiele innych są dostępne na stronie internetowej naszej komisji.5 Praktykujący lekarze, redaktorzy czasopism i liderzy stowarzyszeń pracowników służby zdrowia mogą uznać te dokumenty za przydatne, opracowując nowe strategie, które zapobiegną zakłóceniom działań promocyjnych. opieka.
Idąc dalej, ważne jest, aby zdać sobie sprawę, że lekarze, producenci narkotyków, regulatorzy i decydenci mają wspólny cel: wykorzystanie ogromnego potencjału bezpiecznych i skutecznych nowych leków poprawiających zdrowie Amerykanów. Wszyscy ponosimy wspólną odpowiedzialność za zapewnienie, że ważne dowody przekładają się na zdrową praktykę medyczną.
Author Affiliations
Pan Waxman jest przedstawicielem USA w Kalifornii.
[przypisy: nauka o zdrowiu i chorobach człowieka, usg kolana szczecin, badanie rezonansem magnetycznym cena ]
[patrz też: olx chojnów, medyk rzeszów rejestracja, ultradźwięki przeciwwskazania ]
[..] Odniesienie w tekscie do psycholog dziecięcy[…]
Zawartość witamin podawana jest na 100g owoców
[..] Oznaczono ponizsze tresci z artykulu oryginalnego: antyskalant[…]
z moim samopoczuciem po samym hormonie było kiepsko
Article marked with the noticed of: choroby[…]
Witam. Niedoczynność mam od urodzenia